- dedykowane aplikacje pozwalające rozwiązać konkretne problem
- kompleksowa obsługa od analizy wymagań technicznych po uruchomienie na produkcji i bieżące wsparcie
- zastosowanie nowoczesnych technologii (przeglądarka WEB, aplikacje na telefon, czat, AI, łączność bezprzewodowa)
przygotowanie aplikacji w technologiach web oraz dla platformy Android (często na produkcji pracownik wykonuje zgłoszenie przez telefon, które pojawia się w przeglądarce WEB do dalszej obsługi)
wsparcie i bieżący rozwój aplikacji (udostępniamy portal do zgłaszania problemów/pomysłów i monitorowania zgłoszeń)
przejrzysty system do monitorowania statusu zgłoszeń, zadawania pytań, nadawania priorytetu zgłoszeniu
prowadzenie dokumentacji technicznej
oprogramowanie dla
działu Kadr
działu Zaopatrzenia
Obsługi magazynu
Kierownictwa
działu Kontroli Jakości
portal do komunikacji firma - pracownik
do wymiany plików z zewnętrznymi dostawcami EDI
dystrybutora towaru
wiele innych
Od analizy wymagań i dobór technologii, przez udostępnienie platformy testowej, po wdrożenie na produkcji i wsparcie.
Dedykowane oprogramowanie adresujące konkretne problemy
Doradza w zakresie ochrony danych osobowych, umów dotyczących projektów i współpracy związanych z Informatyką i prawem., Sygnalistów i RODO.
Radca prawny
Dobieranie właściwych, skalowalnych a razem optymalnych kosztowo rozwiązań pod konkretne potrzeby biznesowe i łączenie ich w działający produkt.
Architekt rozwiązań korporacyjnych
Automatycy i Robotycy
Automatyzacji pojedynczych zadań i budowa linii produkcyjnych. Zdalne zarządzanie, monitoring środowiskowy.
Zarządzanie urządzeniami teleinformatycznymi według najlepszych praktyk.
Wieloletnie doświadczenie we firmach produkcyjnych, handlowych i w sektorze telekomunikacji.
Administratorzy Systemów i Sieci
Nasz zespół specjalistów posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowaniu oprogramowania dla firm produkcyjnych i handlowych
Zespół eksportów w branży IT
Wspierający systemy jak Insert, Comarch, Streamsoft, Infor. Szeroka wiedza zdobyta podczas wdrożeń i wspierania codziennych operacji biznesowych.
Specjaliści systemów ERP
Rozwiążą każdy problem na podstawie doświadczenia i bazy wiedzy. Zgłoszenia obsługiwane są przez pulpit zdalny, czat, system obsługi zgłoszeń i telefon.
Helpdesk - wsparcie użytkownika
Specjaliści backend, frontend, baz danych, analiz funkcjonalnych i przygotowania projektu.
Programiści, kierownicy projektów
Prowadzenie projektu od pomysłu po działające rozwiązanie i wsparcie produkcyjne.
Kompleksowa obsługa inwestycji
Doświadczeni specjaliści zaproponują rozwiązanie każdego problemu.
Zespół ekspertów w branży IT
Współpraca z największymi hurtowniami i dystrybutorami sprzętu w Polsce. Dobór adekwatnych celowo i cenowo rozwiązań.
Atrakcyjne ceny
Elastyczny system zgłoszeń za pomocą czatu, pulpitu zdalnego, telefonu czy też dedykowanego systemu obsługi.
Szybkie wsparcie
GODZINY OTWARCIA BIURA
Poniedziałek-piątek 10:00 do 18:00
Umów się na spotkanie
ADRES I SIEDZIBA
ITgreen Miłosz Modrzewski
ul. Zygmunta Starego 4
63-500 Ostrzeszów
NIP: 514-025-29-68
REGON: 302523980
Do stworzenia strony wykorzystano kreator stron www WebWave.